Gépek

Mercedes-Benz C63 AMG – találkozunk Genfben!

Mercedes szerint, az új C63 AMG "Edition 507" célja az, hogy olyan ambiciózus vezetőket érjen el, akik ragaszkodnak az első osztályú technológiához. Az autó világpremierje a közelgő Genfi Autószalonon várható.

Mivel a Mercedes újításait midig nagy figyelem kíséri, mostanra számos cikk született a gép legjobb várható tulajdonságairól, az áráról és azokról a megoldásokról, amelyek piacvezető autóvá pozícionálják a modellt.
Mi itt azokról a standard és opcionális funkciókról szeretnénk szólni, ami a vezetési élményt emelik kifogástalanná.

A Mercedes különösen hedonista ügyfelei számára, számos, a luxust növelő extra vásárolható az autóba: A Mercedes COMAND-rendszer egy iDrive felület, amely a legkifinomultabb multimédiás megoldás a márka sajt fejlesztésében jelenleg. Merevlemez-meghajtó, navigáció, 40 GB-os tárolási kapacitás, továbbfejlesztett hangvezérlés, audio- és telefonhoz csatlakoztatható navigációs rendszerek, SIRIUS valós idejű közlekedési szolgáltatás, a műszerfalba épített 6 - lemezes DVD / CD váltó, Gracenote média-adatbázis és tolatókamera is tartozik a rendszerhez.

Image preview

Az autóhoz alapcsomagban járó külső-belső világítás felszereltség tartalmazza a fényszóró tisztító rendszert, Bi-Xenon Adaptív Kanyarvilágítást és a Fényszóró-asszisztens rendszert. A memóriaüléseket már az alapcsomagban is a XXI. századi fejlesztésű bőrkárpit borítja.

Az utasok biztonságát illetően,a Mercedes-Benz már régóta ismert a kifinomult biztonsági elemek alkalmazásáról, és ehhez a jó hírnévhez a C63 AMG csak hozzáad. Amellett, hogy beépítésre került ABS és ESP menetstabilizáló, az autó összesen kilenc kiegészítő korlátozást rejt a biztonságos menetteljesítmény megőrzéséhez, beleértve kétfokozatú első légzsákokat, a térd légzsákot, a vezetőoldali medence légzsákokat, amely együttműködik a függöny és oldalsó légzsákokkal, hogy extra védelmet nyújtson az első ülésen utazóknak a veszélyes oldalsó ütközések hatásainak kisebbítésére.

Szintén szabványosan kerül a modellbe egy ún. Attention Assist rendszer, amely figyelmezteti a vezetőt, az álmosság első jeleire. 2012-es évben az USA baleseti statisztikák alapján, a volánnál ülők kimerültsége volt a balesetek fő okozója. Az 50 és 120 km/h-s közötti sebességnél, a rendszer azonosítja gépjárművezető hibás kormánymű korrekcióit és ún. Time for a Rest a hangjelzést ad, majd egy kávéscsésze ikonját villantja fel a műszerfalon.
A Mercedes-Benz C63 AMG Sedan versenytársa, a  luxus szedán szegmensben: a BMW M3 Limousine, az Audi S4, Lexus IS F, Infiniti G37 Sedan és újonc Cadillac ATS-V.Várhatóan mind látható lesz a genfi autószalonon idén tavasszal.

Hozzászólások

Legfrissebb

Május utolsó hétvégéjén újra beveszik a kerékpárosok az eplényi Bringarénát. Magyarország...

Jankó kalandjai nem értek még véget...

Látványos és pörgős kaland vár a nézőkre, akkor miért is hagynánk ki?

Elég nehéz mostanában a smartmobil piacot hosszabb ideig uralni. Egyik infokommunikációs...

Pihenés

A „keleti nyitás” ma már nem csupán egy új külgazdasági stratégia...

A levegő is jéggé vált

1939-40 telén egy igencsak könnyűnek induló háborúban az orosz katonák "Fehér Halál"-nak...

Álcázva

A haditechnika fejlődése ellenére a csatamezők legfélelmetesebb szereplője továbbra is a...

Thai masszázs

A masszázsról a lengén öltözött, igen készséges hölgyek jutnak a...

mesterlövész

A legrégebbi és leghíresebb különleges egység a Francia Idegenlégió.