Hogyan legyen szép tested?

0
693

Sok oka lehet annak, hogy érdemes fogyni. Ha már jelentősen túlsúlyos vagy elhízott hosszú ideig, akkor lehet, hogy aggályai vannak azzal kapcsolatban, hogy az extra súly lehet csinál az egészségre. Az elhízás növeli számos egészségügyi probléma kockázatát, beleértve a cukorbetegséget, az alkoholmentes zsírmáj-betegséget, az epehólyag-betegséget, valamint bizonyos típusú rákot.

Ha nemrég hízott egy kicsit, akkor lehet, hogy csak akar-hoz lefogy, hogy illeszkedjen vissza a régi farmer. Bármi is az oka annak, hogy akar-hoz fogyni, van néhány fontos stratégiák, hogy meg kell tudni. Válasszon rostos fehérjék helyett zsíros is. A fehérje fontos a szervműködés és az izomépítés szempontjából. Válassza ki a sovány darab marhahús vagy extra sovány darált marhahús, amikor eszik vörös húst. Főzés előtt távolítsa el a bőrt a csirkéről.

Egyél több teljes gabonát és vágj egyszerű szénhidrátot

Hagyd ki a zsíros húsokat, mint a bologna és a szalámi. Válaszd a sovány pulykát vagy a marhasültet. A vegetáriánusok rengeteg proteint kaphatnak szójából, dióból, babból és magból. Lencse,hüvelyes és bab kiváló rost-és fehérjeforrások. Egyél még friss gyümölcsöt és zöldséget. Gyümölcs segít kielégíteni az édesszájú köszönhetően a természetes cukrok, míg a friss zöldségek segít a gyomor feltölteni gyorsabban. A gyümölcsök és zöldségek rostot tartalmaznak, hogy gyorsan teljesnek érezzék magukat.

Próbálja ki ezeket a tippeket, hogy több gyümölcsöt, zöldséget a diéta. Egyél, ami szezonban van, és egyél gyümölcsöt és zöldséget rágcsálnivalónak, vagy desszertnek. Ha almát eszel ősszel, például, vagy cseresznyét a nyár végén, az akár egy elnéző desszert is lehet. Szeletelt zeller, sárgarépa, paprika, brokkoli vagy karfiol, és mártsuk könnyű salátaöntetbe vagy hummuszba. Egyél több teljes gabonát és vágj egyszerű szénhidrátot.

Próbálja ki a diéta terv

A teljes kiőrlésű kenyér, zabkása, teljes kiőrlésű tészta, édesburgonya és barna rizs mind kiváló energiaforrások a táplálkozáshoz. A fehérjék és zöldségek megfelelő kombinációjával kombinálva, a teljes szemek tökéletes, teljes értékű táplálkozás. Az egyszerű szénhidrát olyan, mint a fehér kenyér, a feldolgozott liszt és a fehér cukor. Ez ad energiát gyorsan, de aztán jön a baleset. Nagyon gyorsan elhízik. Próbálj ki egy diétás tervet.

Ha szereted az ötletet, hogy egy konkrétabb étrendet Kövess, és valaki más kezébe helyezd a tervezést, próbálj meg egy új étrendet és gyakorlatot követni. Kövesse a paleo diétát és egyen fűből készült húst, halat, tengeri ételt, friss gyümölcsöt, zöldséget, tojást, magot és diót, ahogy a paleo-emberek tették. Ne egyen semmit előre csomagolt vagy feldolgozott.

Vágd ki a sót a diétádból. Ha több nátriumot eszik, a szervezet víztartalékkal rendelkezik, ami miatt felpuffadhat, és súlynövekedhet. A jó hír az, hogy akkor izzad, hogy a súlyt ki nagyon gyorsan, így egy egyszerű módja a vágás néhány kiló, hogy enni kevesebb nátriumot a diéta. Só helyett inkább chili pelyhet, friss salsát, vagy cajun fűszereket és fűszereket. Ne hagyd ki az étkezést. Sokan azt hiszik, ha kihagynak egy étkezést, az segít lefogyni, de azok, akik lefogytak, jobban bírják a fogyást, ha minden nap három étkezést és két harapnivalót esznek.

Felmérik, hogy mennyi súlyt kell veszítened

Ez azt jelzi, hogy három étkezés és két harapnivaló fogyasztása egészséges táplálkozási minta lehet a fogyás szempontjából. Győződjön meg arról, hogy nem kap éhes, eszik kis adagokat a nap folyamán rendszeres időközönként. Az étkezések között egyél 150 kalóriás nasit, hogy ne égjen az anyagcseréd,és ne éhezz. Győződjön meg róla, hogy nem eszik egy hizlaló snack, mint az édesség vagy chips. Ha éhes vagy, a tested megőrzi a kalóriákat, és lelassítja az anyagcserét.

Mit kell magammal a karórát, miközben ezt a gyógyszert? Az édesített italoknak, akár mesterségesen, akár természetesen kevés tápértékük lesz, és rengeteg üres kalóriát adnak az étrendhez. Ne igyon gyümölcslevet vagy más édesített italt. Még a természetes cukrok is növelik a napi kalóriabeviteled, és megakadályozzák a fogyást. Irányítsd az adagod. Az egyik ok, amiért lehet, hogy hízott miatt eszik adagok, amelyek túl nagy. Ahhoz, hogy elkezd fogyni, meg kell enni kisebb adagokat.

Evés kisebb adagok is segít, hogy továbbra is eszik néhány kedvenc ételek, miközben még fogyás. Nyomja magát, hogy lefogy nem olyan hatékony, ha nincs egy terv. Ki taníthat meg gyorsan fogyni? Van három ember, akik szakértők fogyás, mégis van külön tudományágak, hogy a legtöbb ember nem férhet hozzá egy időben. Az első az általános orvosa. Felmérik, hogy mennyi súlyt kell lefogynia, és elmagyarázzák, miért fontos, hogy azonnal elkezdje.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here